Piese moto, Accesorii si Echipamente Moto. Motor Tech Magazin online moto piese si accesorii moto.TRIKES, ATV-uri, scutere, motociclete, Bike Conversion, biciclete, snowmobile, piese de schimb si accesorii, din stoc sau la comanda. Piese moto, Accesorii si Echipamente Moto Motor Tech Magazin online moto piese si accesorii moto
Piese moto, Accesorii si Echipamente Moto Motor Tech Magazin online moto piese si accesorii moto
Nu aveti produse in cos.

TRIKES

    DESPRE TRIKES

 CMG TECHNICAL  DEVA, Reprezentanta oficiala in ROMANIA, comercializeaza orice model din gama foarte variata a producatorului german de trikes REWACO - www.rewaco.de 

 Vara asta, mai mult ca niciodata, s-au vazut atat pe strazile Bucurestiului, cat si in statiunile de pe litoral tot felul de vehicule care mai de care mai excentrice, menite sa-i scoata din anonimat pe proprietari. De la cabriolete de toate felurile pana la motociclete zgomotoase si chiar ATV-uri, putem spune ca aproape nimic nu lipseste din peisajul urban. Si totusi, intotdeauna mai exista solutii pentru a veni cu ceva nou si a fi, chiar si pentru scurta vreme, unic. Intr-o astfel de definitie s-ar putea inscrie trike-urile, motocicletele cu trei roti, cum sunt ele cunoscute .

 Trike-ul este o solutie destul de noua chiar si la nivel international, istoria sa nefiind mai lunga de 20 de ani. Reprezinta, in mod evident, un vehicul de agrement, iar principala lui caracteristica o constituie imbinarea senzatiei de libertate oferite de motocicleta cu stabilitatea specifica autoturismelor. In tarile din Europa si in SUA, trike-ul se identifica mai degraba cu dorinta de libertate si cu spiritul nonconformist decat cu nevoia de a iesi in evidenta. Pasiunea pentru aceste “jucarii” ii uneste pe proprietari in cluburi, membrii lor organizand frecvente evenimente si intalniri.

 De curand a aparut in ROMANIA primul importator specializat in acest segment. CMG TECHNICAL DEVA – Reprezentanta oficiala, poate aduce orice model din gama foarte variata a producatorului german REWACO, un important producator de profil din Europa, avand o istorie care incepe in anul 1990. REWACO produce trike-uri si bike conversion, diferentiate atat din punct de vedere arhitectural – toate au trei roti, pozitia de condus si dimensiunile fiind diferite – cat si din cel al motorizarilor. Este vorba in toate cazurile de propulsoare cu injectie de benzina, majoritatea fiind preluate de la producatorii Ford, Suzuki sau Peugot. Spre exemplu, modelul REWACO RF GT1 Style cu motorizare FORD 1600 cmc.

 Diferenta de gabarit dintre fata si spate este prima problema de care te lovesti in trafic. Este foarte usor sa cazi in capcana parandu-ti-se ca mergi cu o motocicleta cu care te poti strecura. In realitate, tragi dupa tine un ax spate care masoara peste 180 cm latime – comparabil cu dimensiunile unui turism.Centrul de greutate este foarte jos, atat gratie arhitecturii, cat mai ales datorita cadrului metalic dintre roti. Urcat in sa, iti dai seama ca stai foarte aproape de sol si trebuie sa fii atent ca soferii din masini sa te observe. Nu aceeasi senzatie o are insa pasagerul din spate, care se afla pe o pozitie inalta. Atat pentru el, cat si pentru sofer este nevoie de casca sau macar de ochelari pentru a putea suporta curentul ce se formeaza in special la viteze de peste 50 km/h.Comenzile sunt dispuse dupa cum urmeaza: acceleratia la mana dreapta, la fel ca la motociclete, ambreiajul la piciorul stang si frana la dreptul. Un pic mai complicat este cu schimbatorul, care este plasat central. Contactul se afla in fata ceasurilor de bord, tot acolo gasindu-se si butoanele pentru luminile de avarie si lampile de ceata.

 Odata pornit, motorul degaja un sunet gutural, dar care nu devine strident decat dupa 3000 de rotatii pe minut. Reprizele sunt foarte bune, chiar violente in plaja superioara de turatii. Cu toate ca levierul este plasat central, vitezele se schimba destul de usor, putand sa te folosesti, la nevoie, si de retrogradare pentru frana de motor.

 Ceea ce impresioneaza este stabilitatea incredibila, datorata centrului de greutate foarte coborat si distantei semnificative dintre roti. Suspensia cu arcuri elicoidale,  este ferma, dar relativ confortabila, reusind sa amortizeze cu succes – in masura posibilului – denivelarile drumului. Un oarecare timp de acomodare necesita comenzile comasate pe partea stanga a ghidonului. Aici gasim la un loc semnalizatorul, claxonul si comutatorul pentru faruri.

 Desi poate parea destul de incomod la prima vedere, trike-ul nu este greu de condus, perioada de acomodare cu comenzile fiind destul de scurta, iar senzatiile oferite sunt unice. In plus, este un vehicul de agrement cu adresabilitate mare, deoarece pentru a-l conduce este suficient carnet de conducere categoria A.

 

 

Afisare:
tabel
lista alfabetic alfabetic pret
pret
Ordonare:
Bike Conversion CT 1800S
119.934,14 LEI
CUMPARA
TRIKES REWACO RF1 LT-2 Tour
135.818,20 LEI
131.743,65 LEI
CUMPARA
Bike Conversion CT 2300T
140.829,25 LEI
CUMPARA